Καλησπέρα σε όλους.
Αγανακτισμένος με το να χάνω από marauders είπα να δούμε μερικά πράγματα για τα την μορφή των matches κατά τη διάρκεια του Group-Stage.
1. Εβδομαδιαία Match-ups:
Κάθε παίχτης θα έχει να παίξει ένα match ανά εβδομάδα. Δεν θα επιλέγει ο καθένας πότε και ποιόν θα κάνει challenge, απεναντίας με την δημοσίευση των Divisions και την έναρξη του League θα δοθεί στο κοινό λίστα με τα match-ups κάθε εβδομάδος. Στο τέλος των Groups κάθε παίχτης θα έχει παίξει εναντίον κάθε άλλου παίχτη στο ίδιο Division.
2. WildCards:
Επειδή ο κόσμος πάει διακοπές, δίνει εξετάσεις, πήζει στη δουλειά, δεν έχει να πληρώσει το ιντερνετ κ.α. σίγουρα κάποιος που έχει κάθε καλή διάθεση να παίξει, δεν θα μπορεί. Για αυτό στον κάθε διαγωνιζόμενο θα δοθούν 2 wild-cards (νοητές - δεν θα τυπώσουμε τίποτα, no budget :p ). Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ο καθένας θα μπορεί να αναβάλει μέχρι και 2 αγώνες του για την επόμενη εβδομάδα. Απ' το σημείο αυτό και μετά ξεκινάει ο αιώνιος εφιάλτης μας - τα default wins.
3. Η Μορφή των Matches:
Εδώ θέλουμε βοήθεια.
Το BO3 (Best-of-3) είναι το φαβορί όπως πάντα, αλλά υπάρχει στο τραπέζι και η άποψη του να είναι αναγκαστικά ΤΡΙΑ maps / match. Δηλαδή σε αντίθεση με το BO3, αν κερδίζεις 2-0, πρέπει να παιχτεί και το 3ο map.
Ποιό το νόημα; Αν θεωρήσουμε ότι το να χάσεις το ματς 2-0 είναι το ίδιο με το να το χάσεις 2-1, τότε δεν έχει όντως κανένα νόημα. Αν όμως θεωρείτε ότι το να παίρνεις ένα map αλλά να χάνεις το match πρέπει να επιβραβεύεται από το Βαθμολογικό Σύστημα, τότε ίσως το να παίζεται αναγκαστικά το 3ο map είναι η πιο σωστή προσέγγιση.
Άρα έχουμε:
3.Α - Το κλασικό BO3
Οι παίχτες παίζουν ΕΩΣ ΚΑΙ 3 maps, όταν κάποιος κερδίσει 2 το Match λήγει.
3.B - Παίζονται και τα 3 maps
Οι παίχτες παίζουν ΑΚΡΙΒΩΣ 3 maps, ακόμα κι αν κάποιος νικήσει τα 2 πρώτα.
3.Γ - Άλλο
Παρακαλώ αναλύστε σε comment την πρότασή σας
Ακολουθεί (λογικά αύριο) το Μέρος Β' όπου θα πούμε για το Map-Selection (πως οι παίχτες θα επιλέγουν τα maps που θα παίξουν), καθώς και το Σύστημα Βαθμολόγησης - ίσως το πιο εύφλεκτο θέμα σε κάθε competitive event...
Ευχαριστούμε πολύ για την μέχρι τώρα συνεισφορά.
Αγανακτισμένος με το να χάνω από marauders είπα να δούμε μερικά πράγματα για τα την μορφή των matches κατά τη διάρκεια του Group-Stage.
1. Εβδομαδιαία Match-ups:
Κάθε παίχτης θα έχει να παίξει ένα match ανά εβδομάδα. Δεν θα επιλέγει ο καθένας πότε και ποιόν θα κάνει challenge, απεναντίας με την δημοσίευση των Divisions και την έναρξη του League θα δοθεί στο κοινό λίστα με τα match-ups κάθε εβδομάδος. Στο τέλος των Groups κάθε παίχτης θα έχει παίξει εναντίον κάθε άλλου παίχτη στο ίδιο Division.
2. WildCards:
Επειδή ο κόσμος πάει διακοπές, δίνει εξετάσεις, πήζει στη δουλειά, δεν έχει να πληρώσει το ιντερνετ κ.α. σίγουρα κάποιος που έχει κάθε καλή διάθεση να παίξει, δεν θα μπορεί. Για αυτό στον κάθε διαγωνιζόμενο θα δοθούν 2 wild-cards (νοητές - δεν θα τυπώσουμε τίποτα, no budget :p ). Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ο καθένας θα μπορεί να αναβάλει μέχρι και 2 αγώνες του για την επόμενη εβδομάδα. Απ' το σημείο αυτό και μετά ξεκινάει ο αιώνιος εφιάλτης μας - τα default wins.
3. Η Μορφή των Matches:
Εδώ θέλουμε βοήθεια.
Το BO3 (Best-of-3) είναι το φαβορί όπως πάντα, αλλά υπάρχει στο τραπέζι και η άποψη του να είναι αναγκαστικά ΤΡΙΑ maps / match. Δηλαδή σε αντίθεση με το BO3, αν κερδίζεις 2-0, πρέπει να παιχτεί και το 3ο map.
Ποιό το νόημα; Αν θεωρήσουμε ότι το να χάσεις το ματς 2-0 είναι το ίδιο με το να το χάσεις 2-1, τότε δεν έχει όντως κανένα νόημα. Αν όμως θεωρείτε ότι το να παίρνεις ένα map αλλά να χάνεις το match πρέπει να επιβραβεύεται από το Βαθμολογικό Σύστημα, τότε ίσως το να παίζεται αναγκαστικά το 3ο map είναι η πιο σωστή προσέγγιση.
Άρα έχουμε:
3.Α - Το κλασικό BO3
Οι παίχτες παίζουν ΕΩΣ ΚΑΙ 3 maps, όταν κάποιος κερδίσει 2 το Match λήγει.
3.B - Παίζονται και τα 3 maps
Οι παίχτες παίζουν ΑΚΡΙΒΩΣ 3 maps, ακόμα κι αν κάποιος νικήσει τα 2 πρώτα.
3.Γ - Άλλο
Παρακαλώ αναλύστε σε comment την πρότασή σας
Ακολουθεί (λογικά αύριο) το Μέρος Β' όπου θα πούμε για το Map-Selection (πως οι παίχτες θα επιλέγουν τα maps που θα παίξουν), καθώς και το Σύστημα Βαθμολόγησης - ίσως το πιο εύφλεκτο θέμα σε κάθε competitive event...
Ευχαριστούμε πολύ για την μέχρι τώρα συνεισφορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου